Новини

  • 08.02.2021 ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ дивує розмаїттям досліджень!

    ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ дивує розмаїттям досліджень! Учні 8 класу разом з учителем хімії Аллою Туренко втілювали проєкт «Побач ДНК», в ході якого досліджували ДНК овочів та фруктів (картоплі, банану, яблука). Звичайно, в лабораторних умовах для виділення ДНК використовують більш серйозні реагенти та обладнання, але сенс залишається однаковим. #інженернийтиждень #томущоцікаво  ...

  • 08.02.2021 Ідеям ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ немає меж!

     Ідеям ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ немає меж! Учні 9 класу спільно з учителем фізики Наталією Тищук виготовили "Диспансери для води". На їхньому прикладі дев'ятикласники дослідили, як працює атмосферний тиск, ознайомились з історією створення перших питних фонтанчиків, а також трохи розважились під час змагання "Cup challenge 2.0" #інженернийтиждень #томущоцікаво...

  • 07.02.2021 «Problem solving» - тема, яка об’єднує всі завдання ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ

     «Problem solving» - тема, яка об’єднує всі завдання ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ. Це означає, що в кожному із завдань учні зможуть визначити ту проблему, з якою в минулому зіткнулися, або яку й сьогодні продовжують вирішувати інженери та, можливо, потрібно буде вирішити ним самим. Так учням 6-го класу разом з учителем математики Тамарою Нюкіною випала нагода вирішувати, як іграшку "Вітряк" запустити в дію...

  • 07.02.2021 ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ переконав учнів, що конструкторські навички - запорука сталого розвитку!

     ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ переконав учнів, що конструкторські навички - запорука сталого розвитку! Восьмикласники разом з учителем фізики Наталією Тищук спробували надувати повітряні кульки незвичним способом, виготовивши для цього оригінальний "насос для повітряних кульок". З його допомогою розглянули, як з користю можна використати тиск газів, а також пригадали закон Паскаля. Неодмінно згодиться у...

  • 06.02.2021 Завдяки проєктам ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ освіта дійсно набуває нової траєкторії розвитку!

     Завдяки проєктам ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ освіта дійсно набуває нової траєкторії розвитку! Учні 7 класу з учителем математики Тамарою Нюкіною мали змогу зробити дослідження в реальних умовах , виготовивши іграшку "Махоліт". #інженернийтиждень #томущоцікаво...

  • 06.02.2021 "От якби ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ ніколи не закінчувався!"

    "От якби ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ ніколи не закінчувався!", - просять учні 5 класу, які разом з учителем трудового навчання Аллою Туренко долучились до проєкту «Паперова маска», протестувавши, що для саморобної маски може бути використаний навіть паперовий рушник та прості канцелярські предмети. #інженернийтиждень #томущоцікаво  ...

  • 05.02.2021 "ІНЖЕНЕРАМИ не народжуться, а ними стають завдяки власним дослідженням та конструюванню"

     "ІНЖЕНЕРАМИ не народжуться, а ними стають завдяки власним дослідженням та конструюванню", - стверджують учні 4 класу. Адже під час ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ четвертокласники зі своїм вчителем Оксаною Макаровою з величезним задоволенням долучилися до виготовлення забавки «Круть - верть» та проведення змагань на сворення сітчастої вежі. Діти відчули неймовірне захоплення, адже попереду їх чекає багато...

  • 05.02.2021 Чи можна виготовити насос для повітряних кульок та паперову маску з кухонних рушничків?!

    Чи можна виготовити насос для повітряних кульок та паперову маску з кухонних рушничків?! Виявляється можна! Учні 3 класу спільно з учителем Євгенією Сторчеус у цьому переконалися, виконуючи завдання ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ. Цікаво, корисно та повчально! #інженернийтиждень #томущоцікаво  ...

  • 05.02.2021 Іграшка "Аквалангіст"

     Показати учням, як з ідей народжуються рішення, а з мрій — винаходи, ось мета ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ! Очікування цікавого результату спонукає дітей до нових відкриттів. Основне завдання тижня вирішували учні 5 класу разом з учителем математики Тамарою Нюкіною, виконавши іграшку "Аквалангіст". Задоволенню учнів від конструювання власними руками не було меж! #інженернийтиждень #томущоцікаво...

  • 04.02.2021 Чи пов'язана ІНЖЕНЕРІЯ з географією?

    Чи пов'язана ІНЖЕНЕРІЯ з географією? Та звісно! Адже під час ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ шестикласники разом з учителем географії Оленою Коломієць створили модель барометра та переконалися, що атмосферний тиск залежить від температури повітря. "Підступна" стрілочка барометра впевнено піднімалася вгору на подвір'ї, а біля теплої батареї опускала "носика" вниз. #інженернийтиждень #томущоцікаво  ...